Teisininkas atsako: ar galima reikalauti nuostolių atlyginimo dėl kelionių agentūros aprašymo neatitikusios kelionės?
Artėjant atostogų sezonui labai aktualus tampa kelionių organizatorių atliekamas vaidmuo ir turistų kokybiškas poilsis. Tačiau ne visais atvejais planuotas ir įsigytas poilsis atitinka lūkesčius, t. y. dažnu atveju turistas, negavęs reikiamo transportavimo iki viešbučio, autobusui patekus į avariją ar patyrus kitų nemalonumų kelionės metu, net nežino, kad jis turi teisę kreiptis į kelionių organizatorių ir prašyti tiek turtinės, tiek neturtinės žalos atlyginimo. Taigi ko galima reikalauti iš kelionių organizatoriaus atsako Lietuvos jaunųjų advokatų asociacijos (LJAA) narė advokato padėjėja Brigita Jankauskienė.
Skaitytojas klausia: „Ar galima reikalauti nuostolių atlyginimo, jei kelionės metu patiriama nemalonumų, transportavimo metu sugenda autobusas, viešbutis neatitinka aprašymo, nesuteikiamas reikiamas kambarys ir t.t? Ką tokiu atveju daryti?“